آرامش با نیلک

نیلک | روانشناسی آرامش درون مبانی عرفانی هنری آموزشی

آرامش با نیلک

نیلک | روانشناسی آرامش درون مبانی عرفانی هنری آموزشی

آرامش.... داشتن دلی آرام است در میان دغدغه ها ، مشکلات و سختی ها

SANATPANJOM.IR و sarzaminepedari.ir

۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چاپ پد که در ایران بیشتر با نام چاپ تامپو شناخته می شود یک روش چاپ برای اشکال مختلف است.

که به سبب آن جوهر از یک پد سیلیکونی به سطح مورد نظر انتقال پیدا میکند.

از یک لیوان جوهر تشکیل شده است که بر روی صفحه اچ (همچنین به عنوان کلیشه نیز شناخته میشود) حرکت می کند و آن را با جوهر پر می کند.

سپس یک پد سیلیکونی با صفحه اچ به طور فشرده فشار داده می شود ، پد هنگام بلند شدن جوهر را در صفحه اچ (که به عنوان نقاشی نیز شناخته می شود) برمی دارد.

سپس پد قادر است جوهر را به بستر چاپ شده منتقل کند.

وقتی به این چاپ فکر می کنید ، به مهر زنی لاستیکی فکر کنید ، این همان فرآیند اساسی انتقال جوهر از یک سطح به سطح دیگر است.

تفاوت اصلی این است که ، طرح بر روی صفحه اچ است که جوهر را روی سطح لاستیک یا سیلیکون نگه میدارد.

از چاپ پد یا تامپو می توان برای چاپ بسیاری از سطوح جزئی با شکل نامنظم یا کوچک استفاده کرد –

از اسباب بازی های کوچک یا وسایل تبلیغاتی مانند خودکار تبلیغاتی یا جاکلیدی تبلیغاتی گرفته تا وسایل بزرگ و قطعات خودرو.

همه روش های چاپ مانند چاپ دیجیتال، چاپ تامپو، چاپ سیلک و… دارای مزایا و معایبی میباشد.

در چاپ تامپو، استفاده از لاستیک سیلیکونی به عنوان پد یکی از مهم ترین ابزارها میباشد؛ زیرا به راحتی تغییر شکل پیدا کرده، دافع حشرات بوده و به راحتی جوهر را انتقال میدهد.

چاپ تامپو قابلیت استفاده از پد های انعطاف پذیر بر روی انواع سطوح، ناهمواری ها و حتی سطوح چوبی و منبت کاری شده را فراهم میکند که تصاویر چاپ شده تک رنگ تا تصاویر رنگارنگ را شامل میشود، در کل همه کاره است.

 

file:///C:/Users/ali%20ahmadi/Downloads/qrcode_sanatpanjom.ir.png

  • افسانه یاری
  • ۰
  • ۰

بررسی یک تیزر تبلیغاتی

 

نمایش تیزر تبلیغاتی روشی کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، رادیویی ، رسانه محیطی است.

تیزرهای تبلیغاتی می تواند با کامل نشان دادن و یا حتی کاملا نگفتن هدف شان در مخاطبشان کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد.

تیزر تبلیغاتی اگر حرفه ای و خلاقانه باشد عامل تاثیرگذاری بر جذب مخاطب می شود و حتی ممکن است برند شما را به یک برند تبلیغاتی تبدیل کند.

اما برخی افراد به جای فکر خلاقانه نمونه تیزرهای دیگران را برای شرکت خود انتخاب می کنند….

این کار بعد از افشا شدن تمامی اعتبار برند را از بین می برد.

متاسفانه برخی حتی لوکیشن مورد نظر را تغییر نمی دهند و دقیقا همان را کپی می کنند.

<style>.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}</style><div class="h_iframe-aparat_embed_frame"><span style="display: block;padding-top: 57%"></span><iframe src="https://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/cgAT0/vt/frame" title="تبلیغ خلاقانه بی ام و - با نگاهی متفاوت" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true"></iframe></div>

 

بحث امروز راجع به تیزر تبلیغاتی بی ام و (BMW) است.

این تیزر تبلیغاتی با عنوان bmw 1m mpowered performance parts 1 منتشر شد. که کارایی و عملکرد این ماشین را نشان می دهد.

یکی از کارشناسان تبلیغات می نویسد:

من آن کار را می خواهم ، این ویدیو با عامل “آیا این واقعی است” بیننده را به خود جلب می کند.

من نمی دانم که هست ، اما در نهایت مهم نیست. این ویدئو فوق العاده قابل اشتراک است.

هنگامی که عنوان آنرا می خوانید که قسمت اول است ، آیا تعجب نمی کنید که قسمت دوم چیست؟

کارشناس تبلیغات دیگری می گوید:

این یک دیوار واقعی نیست بیشتر یک دیوار CGI ، دیجیتالی ، عمدتا جعلی. اما شما می بینید که یک بی ام و سری ۱ M کوپه با بی توجهی ناسالم به لاستیک های عقب ، در حال سر خوردن است.

۳۴۰ لیتری توربو توئین توربو ۳٫۰ لیتری مستقیم شش – و دیفرانسیل عقب M3 – در این ویدیو ، ارسال شده توسط BMW کانادا ، یک تمرین کامل را تجربه می کنند. ما در مورد پیام آن صریح نیستیم ، اما قطعاً ارزش تماشای آن را دارد.

همچنین در شماره این ماه مجله TopGear یک مطلب کامل به BMW 1 سری M کوپه اختصاص داده شده. بنابراین عجله کنید و یک نسخه از آن را تهیه کنید (اگر قبلاً این کار را نکرده اید).

اما مخاطبان در رابطه با این تیزر چه چیزهایی می گویند؟

  • واقعیت سرگرم کننده: آن سوراخ های دیوار از اولین اجرای او وجود دارد.
  • کارگردانان سریع و خشمگین:
    ‘آن را بنویسید! آن را بنویسید “.
  • حقایق جالب: BMW CGI است و دیوار واقعی است.
  • آنها فراموش کردند که بخشی را که هر چراغ موتور روشن می شود اضافه کنند.
  • “این در مورد ماشین نیست ، در مورد راننده است”.
  • “چه می شود اگر او … اوه … آقا به دیواری برخورد کند؟”
    “سپس ما آن را یک کیسه هوا و ایمنی برخورد می کنیم و سپس یک راننده جدید می گیریم.”
  • باورم نمی شود که ۹ سال بعد این را تازه می بینم. به نظر می رسد چیزی از یک بازی ویدیویی
  • “نه ماشین ، نه ماشین ، راننده” – لیست شیندلر.
  • احمقانه است که وقتی گوشت هستید چنین کارهایی انجام دهید.
  • چنین خط بزرگی وجود دارد و او هنوز هنگام تغییر خط از شاخص ها استفاده نمی کند
  • این تبلیغ بیشتر در مورد راننده عالیه تا ماشین !!
  • این ماشین حتی بعد از ۹ سال xD هنوز قلبم را می زند.
  • “چه کسی NFS را با RTX روشن اجرا می کند !!!”
  • این در مورد ماشین ماشین نیست بلکه در مورد راننده شگفت انگیز است.
  • این خیلی باورنکردنی است …
  • افسانه یاری